מצלמות אבטחה IP – לראות הכל, כל הזמן

מצלמות אבטחה IP – לראות הכל, כל הזמן

כבר לפני שלושה עשורים ואפילו יותר החלו עסקים שונים בהתקנת מצלמות אבטחה לעסק. בשנים האחרונות, מספר העסקים וגם הבתים הפרטיים המתקינים מצלמות כאמור רק הולך וגדל. המצלמות מסורבלות פחות, יותר חכמות וההתקנה והתחזוקה של המצלמות זולה יותר מאי פעם. מצלמות אבטחה IP הן המילה האחרונה בתחום מצלמות האבטחה. יותר ויותר בעלי עסקים ובתים פרטיים מתקינים מצלמות כאלה.

מהן מצלמות אבטחה IP ומה היתרונות שלהן

מצלמות אבטחה IP הן מצלמות אינטרנט משוכללות. היתרון שלהן על פני על מצלמה אחרת טמון ביכולת שלהן לשדר תמונות מהמצלמה ישירות לאינטרנט. אין צורך במערכות מסורבלות ואין צורך בהתקנה מסובכת יצר על המידה. בתמונות שלהן ניתן לצפות באמצעות התחברות לאתר שאליו הן משדרות.

עם זאת, על מנת להקליט את המתרחש, גם מצלמות IP צריכות להיות מחוברות למערכת מחשוב או ליחידת הקלטה. נכון שמצלמת אינטרנט יכולה לשדר תמונות לרשת, אבל היא איננה ערוכה להקלטה שלהן. המשמעות היא שלא ניתן לשחזר את התמונות במקרה הצורך. חיבור למחשב או למערכת הקלטה משלים את התמונה.

התקנה מקצועית של מצלמות IP

על מנת שמצלמת IP תמלא את הייעוד שלה בצורה הטובה ביותר, היא חייבת להיות מותקנת בצורה מקצועית. התקנה מקצועית לוקחת בחשבון את המיקום ואת הזוית הנכונה לצילום. מיקום נכון והתקנה מקצועית נדרשים בדרך כלל בעסקים, בעיקר במקרים שבהם מצלמת IP הינה חלק ממערכת אבטחה של העסק.

כתיבת תגובה