מצלמות אבטחה און ליין בענן – מתי ולמה

מצלמות אבטחה און ליין בענן – מתי ולמה

מצלמות אבטחה און ליין בענן – מתי ולמה

חיבור מצלמות אבטחה הפך כבר מזמן לעניין שבשגרה. כל עסק המכבד את עצמו מציב מצלמות אבטחה במקומות הרגישים בעסק. מדובר במקומות שהנזק הפוטנציאלי שבפגיעה בהם לעסק עלול להיות משמעותי. – במקום שבו מסתובבים כספים, במקום שבו מתקבלות או מונפקות סחורות וכן במקומות שבהן ניתן למצוא מידע רגיש שהעסק מעוניין לשמור עליו. הבעלים והמנכ"לים של עסקים רבים בתחומי פעילות מגוונים מבינים כיום שהצבת מצלמות אבטחה אינה בגדר מותרות, אלא היא מחויבת המציאות.

חיבור מצלמות אבטחה – עלות מול תועלת

אם עד לפני מספר שנים נשקלה התקנת מצלמות אבטחה כנגד העלות בכרוכה בה, הרי שהיום השיקול הזה הפך למשני. לעיתים מזומנות הידע והמידע שברשות העסק הם אלה המעניקים לו יתרון על פני עסקים אחרים בתחום העיסוק שלו, ויש להשקיע כל מה שאפשר על מנת לשמור עליו. גם נושא אחסנת המידע השתפר לבלי הכר. לא עוד דיסקים המצטברים, תופסי אבק ותופסים מקום. לא עוד מחשב מרכזי המחזיק כמות עצומה של מידע, אבל דורש גיבויים קבועים וגיבויים של הגיבויים. נכון להיום, ניתן לאחסן את כל הידע במחשבי ענן. המידע מאוחסן במקום בטוח, לא תופס מקום, לא מחייב גיבוי מקומי ובעיקר – מחירי האחסון בענן הם בהחלט סבירים. גם עסקים בינוניים וקטנים יכולים לעמוד בקלות במחירי האחסון. בנוסף, ניתן לאחזר את המידע מכל מקום.

מחיר: מחירי האחסון ירדו בשנים האחרונות. ניתן לרכוש נפחי אחסון גדולים מאד בסכומים קטנים יחסית. כאמור, גם חברות קטנות יכולות לכוון עצמן לקראת חיבור מצלמות אבטחה לענן.

נפח אחסון: חיבור מצלמות אבטחה לענן מעניק נפח אחסון רב. הדבר נחוץ במיוחד במקומות שפעילות בהם מתבצעת מסביב לשעון. (בתי מלון, מפעלים ועוד). מחיר האחסון הוא זול מצד אחד וקל מאד לאחזור מצד שני. במונחים של עלות מול תועלת, חל שינוי לטובה שכמעט וייתר את הצורך לביצוע גיבויים (למעט, כמובן, גבויים של חברת האחסון עצמה)

מצלמות איכותיות והתקנה נכונה

מצלמת אבטחה איננה עושה את מלאכתה, אם הצילום שהיא מספקת איננו איכותי. מצלמות טובות הן חיוניות למתן מענה בנקודה זאת. מעבר לאיכות הצילום חשובה גם הזווית והמיקום שלה. מציאת המיקום האולטימטיבי היא עניין למקצוענים, כמו גם בחירת סוג המצלמה וביצוע ההתקנה בפועל. התקנת מצלמה איכותית און ליין בענן חוסכת ממון רב ונותנת תוצאות איכותיות.

כתיבת תגובה